آدرس : تهران - خیابان سعدی جنوبی جدید الاحداث - بلوک 8 شرقی - پلاک 41

تلفن : 02133912844 - 02133908489 - 02133955848 - 02133955849

همراه : 09121190822 - 09128330148

تسمه تایمینگ

  • توسط reza
  • ژانویه 17, 2020
  • 0 دیدگاه
  • 2319 نمایش ها
تسمه تایمینگ:
تسمه تایمینگ صنعتی از جنس لاستیکی با فیبر قدرتمند با تنسایل بالا و معمولا از جنس پلی اورتان و نئوپرین تولید شده است تا مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییر طول داشته باشد. حد فاصل وسط به وسط دو دنده تسمه تایمینگ به گام آن معروف است که طبق استاندارد های بسیار دقیقی طراحی میشود. تسمه تایمینگ صنعتی یکی از قطعات موتورهای احتراق داخلی می باشد که وظیفه اتصال و تنظیم حرکت میل بادامک با حرکت میل لنگ را دارد تا سوپاپ های دود و هوا در زمان مشخصی باز شوند. در دید متفاوت تسمه تایمینگ صنعتی مانع از خم شدن سوپاپ ها توسط پیستون نیز میشود. تسمه تایمینگ دارای دندانه هایی در سطح داخلی خود می باشد که برای عملکرد صحیح و دقیق آن طراحی شده اند. هر چند امروزه در برخی موتور ها از سیستم های دنده ای برای حرکت میل بادامک استفاده میشود اما تسمه تایمینگ همچنان بعنوان پر کاربردترین قطعه در موتورها مورد استفاده قرار میگیرد. تسمه تایمینگ بطور کلی با توجه به استاندارد های بسیار دقیقی که در طراحی و تولید آن بکار میرود و اهمیت ویژه ای که از نظر کاربری دارد مورد تست های متعدد قرار میگیرد و از این جهت معمولا قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع تسمه صنعتی دارد.

 

 

تسمه تایمینگ اپتی بلت سری امگا:
تسمه تایمینگ صنعتی با برند اپتی بلت OPTIBELT در سری های مختلفی ساخته میشود که دارای استانداردهایی متفاوت و برای کار در شرایط خاصی طراحی و تولید شده اند. تسمه تایمینگ اپتی بلت سری امگا خود در شش تایپ مختلف تولید شده است که بصورت استاندارد برای پولی های نوع HTD, RPP با قابلیت کارکرد در دماهای پایین از -۴۰ درجه سانتی گراد تا دماهای بالا تا ۱۴۰ درجه سانتی گراد را دارد. این سری از تسمه تایمینگ صنعتی به دو صورت تست شده و هم استانداردهای تست آزمایشگاهی و تست واقعی بر روی دستگاه را به میزان حداکثری دارا می باشد. تسمه تایمینگ اپتی بلت سری امگا در یک طرف دندانه دار می باشد بجز یک تایپ از این سری که در دو طرف دنده شده است. این سری از تسمه ها با ۷ طول مختلف تولید شده است که حداکثر طول آن طبق کد ۱۴M تولید شده که طول آن به ۴٫۵ متر می رسد.

 

 

تسمه تایمینگ صنعتی مگاداین MEGADYNE:
تسمه تایمینگ صنعتی با برند مگاداین MEGADYNE در چهار سری مختلف لاستیکی حلقه ای، لاستیکی باز، پلی اورتان حلقه ای و پلی اورتان باز تولید شده است و جزو معتبرترین و با کیفیت ترین نوع تسمه تایمینگ در دنیا به شمار می آید که محصولات آن مطابق با حداکثر استاندارد های بین المللی تولید شده و در اغلب کشورهای بزرگ صنعتی در دنیا نیز در حال استفاده می باشد. مهمترین ویژگی تسمه تایمینگ برند مگاداین طول عمر بسیار بالا حفظ طول تسمه تحت بارگذاری در مدت زمان بالا می باشد. سری MPW از این تسمه تایمینگ که مخفف سری MEGAPOWER به مفهوم توان بسیار بالا می باشداز جنس پلی اورتان ترمواستات یعنی پلی اورتان با قابلیت تحمل حرارت بالا تولید شده است. سری MEGAPOWER 2 توانی حدود ۳۰% حتی بالاتر از سری اول این محصول دارد که در واقع انقلابی در تکنولوژی تولید تسمه تایمینگ صنعتی محسوب میشود.

 

 

تسمه تایمینگ صنعتی سری مگاپاور MEGA POWER:
این سری از تسمه تایمینگ صنعتی محصول شرکت MEGADYNE بوده تولید، توسعه و بهبود کیفیت آن از سال ۱۹۷۵ تا بحال ادامه دارد. تسمه تایمینگ Mega Power از جنس پلی اورتان ترمو استاتیک با قابلیت حفظ کیفیت در دماهای بسیار بالا و با قالب گیری خاصی تولید شده است. برای بالا بردن حفظ ابعاد تحت نیرو و بارگذاری کششی در داخل این تسمه تایمینگ از سیم های هلیکال Helical که در عین حال انعطاف لازم را هم فراهم می کنند استفاده شده است. جنس این تسمه تایمینگ و عملیات تولید آن بگونه ای است که حداکثر مقاومت در برابر سایش را در سیکل های کاری بالا و در حرارت کاری بالا فراهم می کند. از مزیت های دیگر تسمه تایمینگ سری Mega Power می توان به تولید صدای کم در حین کار، سرعت زاویه ای ثابت و بالا، کارایی مکانیکی فوق العاده بالا، نیاز به تنش اتصال کم، مهندسی قابل اغییر و مناسب با ماشین آلات صنعتی مختلف و حفظ ابعاد تحت بار اشاره نمود. گستره کاربری تسمه تایمینگ صنعتی سری مگا پاور بسیار وسیع بوده و شامل دستگاه های اتوماسیون اداری، تجهیزات پزشکی، تجهیزات بسته بندی، ربات های پاک کننده استخر ها، موتور های احتراق، دستگاه های شمارنده، ماشین آلات صنایع غذایی و نساجی اشاره نمود.

 

 

معرفی انواع تسمه :
تسمه های صنعتی،تسمه های کشاورزی،تسمه های ماشینی،تسمه های کولری،تسمه های تایمینگ،تسمه های نقاله،تسمه های برزنتی،تسمه های PVC،تسمه های شیاری،تسمه های خطی،
 A- B- C- D- E- 9/5- Ax Bx Cx Dx 9/5x
SPZ-SPA-SPB-SPC-3V-5V-8V-RSPA-RSPB-RSPC-R3V-R5V-R8V-RA-RB-RC-AA-BB-CC-XPZ-XPA-XPB-XPC-RAX-RBX-R3VX-3VX
SB-SC-GM-M-L-3L-4L-5L-2M-3M-5M-8M-14M-T2/5-T5-T10-T20-AT5-AT10-AT20-DT5-DT10-PH-PJ-PK-PL-D3M-D5M-D8M-D14M-DXL-DL-DH-XXH-MXL-XL-L-H-XH

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی